Friday, September 18, 2009

Ekdahl hedrar Swayze.

Lisa Ekdahl blev riktigt besviken på SF i tisdags.

- Jag hade förväntat mig att någon biograf i Stockholm skulle hedra Swayzes minne med att visa några av hans underbara filmer. Till exempel "Ghost", "Black Dog" eller "Return of the Rebels", säger en uppgiven Lisa Ekdahl som nu funderar att ta lagen i egna händer.

- Jag gick runt till varenda biograf i Stockholm med omnejd. Jag har ingen SL-remsa och någon cykel har jag inte heller. Min man skjutsar mig när jag ska någonstans men han var inte hemma och hans mobil var avslagen, så jag fick gå. Jag var nog ute i drygt sex timmar och letade utan resultat. På Filmstaden Heron City fick jag skriva två autografer och sjunga "Vem vet" med en expedit på Media Markt.

- Jag tycker det är riktigt skitdåligt av SF det här. Jag är mycket besviken, och jag kände mig först helt handlingsförlamad, men nu ska jag ha ett Patrik Swayze-maraton hemma hos mig i nästa vecka. Jag vet inte hur många man orkar se på raken, kanske två och en halv eller nåt, säger en lite muntrare men fortfarande upprörd Lisa Ekdahl.

No comments:

Post a Comment